Post by roalitthemskelo on Feb 25, 2022 8:59:30 GMT 9.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Silly Royale -Devil Amongst us ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Silly Royale -Devil Amongst us IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka fler poäng ▞▞▞
▞▞▞ Silly Royale -Devil Amongst us 2022 version ▞▞▞
Det här spelet är väldigt bra men jag hatar att annonserna kommer om och om igen och jag hatar att ni inte har lanserat poliser och rånare. Andra dessa saker är spelet väldigt väldigt bra. Det gör mig glad varje gång.
Människorna ser inte chatta och de röstar men vi ser någon ventil på kill de ser inte chatt och röstar bort folk men det bästa spelet i min mobil finns ingen ny karta **********
Jag ger detta 2 stjärnor eftersom det är ett bra spel men spelet stannar alltid och min enhet är stabil....
Silly Royale -Devil Amongst Us ஆக்ஷன் xvax
Jag är ledsen att berätta detta men spelet 🎮 har många problem och buggar 👾
silly world är ett trevligt spel men men jail breake och rött ljus grönt ljus i privat mod jail breake mod i public mod
Det är det värsta spelet på 🌎 jorden. Jag kan inte vara med och spela med vänner. Jag kan inte vara djävulen också. Jag har inte heller alternativen till fängelse och herrgård. Du har inte heller släppt polisen och rånarna på flera år. Jag är väldigt arg 😠😡 över dess service. Jag litade på dig men det är inte du som ska lita på.
Mitt spel fungerade inte det fortsätter att säga ingen anvery *friendly* personning men jag har fullt nätverk det händer efter att jag vunnit squad royal det har problem och det känns bra för mig
30 minuter i laddningen och öppnades inte så snälla fixa det här stora problemet för från skärmdumpen är spelet väldigt bra 👍 och alla människor satte 5 stjärnor men jag kommer att sätta 2 stjärnor så fixa det plz
Dude lägg till liknande alternativ som bland oss där vi själva kan välja lobbyn som vi vill istället för att ange slumpmässigt sådana
Katharine McGee, American Royals ... “Elect the king or queen—what a funny concept. ... “Between 1714 and 1830, every king of England was named George.
den är starkt inspirerad av Among Us, men har sina egna unika vändningar som du kan njuta mycket av. Varför ger jag den bara två stjärnor? Två skäl. Det finns ingen ded**erad handledning som i Among Us, så du måste i princip lära dig i farten medan du spelar med andra. Och på grund av hur liten spelarbasen är jämfört med Among Us, är det inte riktigt lika roligt när de flesta i en lobby röstar bort någon utan att ens förklara varför, så strategin är nästan obefintlig som den ser ut.
Det här är ett väldigt superspel 👍
Allt är bra men jag har en anledning att ge fyra stjärnor. Anledningen är att spelare inte kan välja att de vill vara dumma eller djävulen och vänligen ge jail break-läge alternativet att spelas offentligt
Bland oss var det förr bra och enkelt, men nu behöver du ett konto och de tog bort den fria chatten och tog bort allt roligt. Så jag kom till det här spelet, det ser roligt ut men jag kan bokstavligen inte spela det, det finns ingen EU-server. Den säger latens till hög frånkoppling och ja, du kan gissa vad som händer härnäst. Vänligen lägg till en EU-server och sedan kommer jag att betygsätta den vad jag tycker (jag vet att det inte är enkelt att lägga till en server men jag tror att det kommer att öka spelarbasen och hjälpa spelet)
Sir, jag kan inte se att min vän är online eller offline och min squid royal fungerar inte. sir snälla fixa de här två problemen. Annars är detta fantastiskt
fantastiskt spel Just In murder mystery, du kommer att försöka bli inposter men nej. Vi blir alltid dumma. Bara fixa det här, som att vi blir 5 , 4 , 3 , 2 eller 1 gång blir vi fåniga och sedan 1 eller 2 gånger blir vi djävulen. Ta bort hackare och eftersläpningar. de problem mycket i squid royale. Tack så mycket...........
Bästa spelet Jag älskar det här spelet ibland ser jag det här spelet på play store Jag tycker att det här är ett tråkigt spel men när jag ser hans bild blev jag förvånad och sedan laddar jag ner det här spelet. Det här spelet är fantastiskt. Tack.😃😃😘😘🎀🎀🥳🥳😀😀❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠👸🌠👸🌠👸🌠👸👸👸👸👸👸👸👸🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬😉 😉😉😉😉😉😉😉
det är så coolt spel men det ser ut som bland oss men inte djävulen dess bedragare hahahah det är så coolt
3-stjärnigt eftersom en sak jag inte gillar det är när dragkampen började i squid royale, vårt lag kan inte få hand och det andra laget vinner
Bästa spelet du kan spela någonsin Jag scrollade igenom min bästa väns telefon för ett bra spel att spela hittade detta unika och roliga spel jag någonsin har spelat, ville bara ha jail break-läge i snabbspel också för jag älskar jail break men vänner inte gå inte med i min spelförfrågan Det kommer att vara bra om du lägger till jail break i snabbspel efter evenemanget end of squid royal Annars är det bästa spelet någonsin 🏆🏆Jag vet att detta spel kommer att bli mer populärt i framtiden
Microstrategy web administrator page, Moulay ahmed medeghri, Contact us page text examples ... Children's footless dance tights, Euro train simulator 2 apk,
Detta är ett väldigt trevligt spel och fantastiskt också, men kan du lägga till funktionen att vi kan spela jail break offentligt
Detta bättre än amogus och mitt spel har släpat efter de senaste 7 F!@#$ing-dagarna.
Jag gillar det här spelet, det har snabbchatt och normal chatt så jag lämnade oss och spelade Devil bland oss men det finns ett problem att om det kommer ett samtal och om vi tar upp det så fortfarande skulle vårt spel krascha, vänligen fixa saken
Det var bra men det laddades i ungefär 20 minuter varje gång jag försökte spela det men ja nu kan du säga kontrollera din anvery *friendly* personning.. Jag gjorde det många gånger min anvery *friendly* personning är perfekt!
Det är coolt men jag kan inte lämna spelet medan jag spelar och fram till 14 matcher är jag fortfarande en dum inte ens en djävul det här spelet är patetiskt kan inte ens njuta av tiden att döda jag har bara tråkigt att göra någon "fån" uppgift jag kan inte ens döda en person 😒
Det här är fantastiskt men när jag spelar det här spelet använde de mer än data
Spelet är så bra men J tycker att polis och rånare borde vara med i Snabbspel är bra eftersom så många människor inte har vänner i spelet. Så i nästa uppdatering borde polis och rånare vara med i Quick play tycker jag.
رویال Silly - شیطان در میان ما پرتحرک mnfg
Varför när jag vill uppdatera kan jag fortfarande inte uppdatera
Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games آرکید hcie
Jag skulle älska om jail break kunde spelas offentligt i nästa uppdatering
Jag gillar spelet men kan du göra husdjur snälla och åtminstone göra husdjuren värda fåniga nackdelar pkease gör husdjur
Det här är bra men de flesta vill ha jailbreakin offentligt och jag behöver också det snälla gör det här offentligt och en annan tror att varför i bläckfiskspel måste vi trycka för att flytta och bara en person vinner varför och en annan sak som bläckfiskspelet entery 100 varför varför . Detta är mitt klagomål.
Spelet är bra men det har det värsta serverproblemet jag är från måndag Indien och 3/4 spel har serverproblem. All min valuta i spelet går också förlorad i bläckfiskspelet på grund av hög ping. Snälla fixa det här problemet 😔
Bra men till sist rörde jag mig inte men jag blev ändå elemaited vid grönt ljusrött ljus.
Jag gillar verkligen att spela det här spelet eftersom det är för bra och det är för roligt, att njuta och ha några vänner. Alla måste känna till det här spelet och spela för det kommer också att ändra deras uppfattning och det kommer att hjälpa dig att få en så bra vän...... TACK....😊😊
Det är ett väldigt trevligt spel utan annonser. Jag ser aldrig något spel utan annonser. Det är ett väldigt trevligt spel för mig, jag spelar det varje dag. Tack för detta fantastiska spel och alla ni måste ladda ner det här spelet. Det är som bland oss i telefonen utan annonser.
IMG_2713 | Deli-Italia Årsta
Hej utvecklare, jag vill att något ska läggas till i spelet, vad är textchatten, det extra alternativet för spelare att ha, skulle vara väldigt hjälpsamt, då kommer jag att betygsätta appen mer
Silly Royale -Devil Amongst Us Hành động jbq
Silly Royale -Devil Amongst Us Veiksmas owvj
Jag försöker alltid komma in på en bublic server men skärmen blir svart då jag slår på min telefon så jag blir utslängd. Vänligen fixa detta fel eftersom det här spelet ser bra ut
Jag älskade Devil Amongst Us, men nu hatar jag det. I honeycomb finns det så mycket eftersläpning. Närhelst någon spelare passerar/blir eliminerad finns det en fördröjning. Och varje gång jag får triangelform, efter 15 sekunder står det att du är eliminerad om tiden. 😭 Och minska också antalet personer i Squid Royale från 40 till 20 tack. Den är väldigt laggy. Gör dessa ändringar så ger jag 5 stjärnor. Tack.
Upptäck resmål hos resenärer som för resejournal på FindPenguins. Topp 10 resmål Nouméa. Place Des Cocoters · Mont Té · Plae du Chateau Royale
Spelet startar inte, det fastnar under den sista 1 sekunden, vänligen korrigera det eller stoppa spelet och fortsätt att sitta tomt varför slösar du bort vår tid. Tack
Mycket trevligt spel och jag brukade älska det här spelet tills några buggar och fel förstörde det
Det här spelet är ett episkt spel men ibland är det något som buggar och släpar
Fantastiskt spel!! Bara ett förslag: kontrollen i rött ljusgrönt ljus känns lite svarslöst, kan du göra några förbättringar?
Jag gillar alla olika mods och squidgame säsongen men i rött ljus grönt ljus varför bara en spelare vinner Men jag gillar ändå spelet
Detta spel är inget bra speciellt bläckfiskspel om du går med i spelet och ditt nätverk är dåligt och på grund av detta blir du avvery *friendly* personad så att du inte får tillbaka dina pengar.
Varje gång jag försöker gå med visar den ingen anvery *friendly* personning även om min internetanvery *friendly* personning är på.